Çankaya Kaymakamlığının Tüketici Hakem Heyetine çok ilginç başvurular oluyor. Heyete başvuran emekli bir tüketici, “Aldığım şişme kadın bakire çıkmadı. Paramın iadesini istiyorum” dedi.
Türkiye’de 2 hakem heyeti ile hizmet veren Çankaya’da yılda 10 bin tüketici başvuru yapıyor. Heyet 2 bin 450 liranın altındaki ürünlerle ilgili şikayetleri değerlendiriyor. Şikayetlerin büyük kısmı ayakkabı firması, GSM operatörleri tarifeleri, cep telefonu şikayetlerinden oluşuyor.
En ilginç başvuru ise ismi gizli tutulan emekli bir memura ait. Seks malzemeleri satan bir mağazadan şişme kadın alan tüketici, heyete başvurarak parasının iadesini istedi. Tüketici gerekçe olarak ise, “Bana şişme kadının bakire olduğunu söylediler. Ancak hayal kırıklığına uğradım. Beni kandırdılar. Paramın iade edilmesini istiyorum” dedi.
İlginç başvurular bunlarla sınırlı değil. Örneklerden bazıları şöyle:
- Cinsel organını büyütmek için internet üzerinden hap satın alan bir üniversite öğrencisi, aldığı hapların işe yaramadığını gerekçe göstererek parasının iadesini istedi.
- Çöpçatanlık firmasına kendisine eş bulunması için 600 lira veren bir genç 6 ay geçtikten sonra eş bulunamayınca soluğu hakem heyetinde aldı.
- Evine aldığı elektrikli ısıtıcının baş ağrısı yaptığını iddia eden tüketici hak aradı. Ne yapacağını şaşıran hakem heyeti başvuruyu yapan kişiden doktor raporu istedi.
- 3 liraya aldığı çoraplardan birinin diğerinden uzun olduğunu iddia eden tüketici işportacıyı mahkemeye verdi.
- 1 liraya limon sıkacağı alan tüketici aldığı sıkacağın limon sıkamadığını iddia ederek parasının iadesini istedi.
- Kadın tüketici aldığı bikininin iki yıkamadan sonra solması üzerine başvuru yaptı. Tüketici heyeti firmaya başvurdu. Gelen savunma inanılmazdı: Bikininin solması tamamiyle tüketici hatası. Kullanıcı bikiniyi güneşte giydiği için solmuştur. (Sabah)
Türkiye’de 2 hakem heyeti ile hizmet veren Çankaya’da yılda 10 bin tüketici başvuru yapıyor. Heyet 2 bin 450 liranın altındaki ürünlerle ilgili şikayetleri değerlendiriyor. Şikayetlerin büyük kısmı ayakkabı firması, GSM operatörleri tarifeleri, cep telefonu şikayetlerinden oluşuyor.
En ilginç başvuru ise ismi gizli tutulan emekli bir memura ait. Seks malzemeleri satan bir mağazadan şişme kadın alan tüketici, heyete başvurarak parasının iadesini istedi. Tüketici gerekçe olarak ise, “Bana şişme kadının bakire olduğunu söylediler. Ancak hayal kırıklığına uğradım. Beni kandırdılar. Paramın iade edilmesini istiyorum” dedi.
İlginç başvurular bunlarla sınırlı değil. Örneklerden bazıları şöyle:
- Cinsel organını büyütmek için internet üzerinden hap satın alan bir üniversite öğrencisi, aldığı hapların işe yaramadığını gerekçe göstererek parasının iadesini istedi.
- Çöpçatanlık firmasına kendisine eş bulunması için 600 lira veren bir genç 6 ay geçtikten sonra eş bulunamayınca soluğu hakem heyetinde aldı.
- Evine aldığı elektrikli ısıtıcının baş ağrısı yaptığını iddia eden tüketici hak aradı. Ne yapacağını şaşıran hakem heyeti başvuruyu yapan kişiden doktor raporu istedi.
- 3 liraya aldığı çoraplardan birinin diğerinden uzun olduğunu iddia eden tüketici işportacıyı mahkemeye verdi.
- 1 liraya limon sıkacağı alan tüketici aldığı sıkacağın limon sıkamadığını iddia ederek parasının iadesini istedi.
- Kadın tüketici aldığı bikininin iki yıkamadan sonra solması üzerine başvuru yaptı. Tüketici heyeti firmaya başvurdu. Gelen savunma inanılmazdı: Bikininin solması tamamiyle tüketici hatası. Kullanıcı bikiniyi güneşte giydiği için solmuştur. (Sabah)